fredag 8 mars 2013

Inte så farligt kanske

Nu har jag fredagsstädat, fredagsbakat lite kladdkaka (till imorgon egentligen, men det råkade visst bli ett par portionsformar också) och fredagsmyst ner mig i soffan men lite tända ljus här och där. Nu väntar jag bara på att Cameron ska komma hem från skolan så vi kan se en film och äta efterrätt. Typiskt att han har varit ledig hela veckan och så ska de träffas kl. 18 en fredag..?! Hoppas han inte blir allt för sen hem.

Jag har i alla fall hunnit både jobba en sväng idag och så har jag suttit med enkäten och sammanställt det jag fått in hittills. Eventuellt är det inte så mycket som fattas som jag trodde. Väntar på definitivt besked angående antal elever, och sedan ska jag kolla med min handledare om han tycker det är nödvändigt att komplettera eller inte. Hur som helst så har den ursprungliga frustrationen lagt sig en aning. ;)

I övrigt intet nytt att rapportera, så nu ska jag roa mig med ett avsnitt av Lie To Me och se om jag kan övertyga någon kisse att sitta hos mig en stund. Håll tummarna nu för att kladdkakan smakar som den ska! Jag testade ett nytt recept eftersom tidigare varianter varit en aning suspekta. Det här hette "den bästa LCHF-kladdkakan" så det borde ju inte kunna misslyckas..? ;) Smeten smakade i alla fall hugs and puppies (alltså bra, för er som inte talar flytande Buffy-citat).

Ps. Vladimir Putins hund heter tydligen Buffy. Så nu visste ni det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar