söndag 31 mars 2013

Pasqua

Härlig är jooordeeen. Och främst då påsken och min tillvaro just nu. Har spenderat de senaste dagarna med att glassa i solen och inte så mycket mer. Vädret är ju bara för underbart! Har även lekt massvis med Alfons och Melvin, träffat halva släkten ute i stugan, fått mig en välbehövlig klippning av snälla Moa, ätit en massa gott... och än är inte det roliga slut. :) Nu ska jag och lille Tom (mammas bil) brumma in till Malå, för det vankas middag hos syrran. Alltså blir det endast en kortfattad rapport just nu, men det kan väl tänkas att jag återkommer någon gång. Nu ska vädret tydligen bli mer snöigt och mindre soligt, och med tanke på att jag vistas i skogen med två sjuka föräldrar (sjuka av bakterier alltså, psykiskt är de inte sjukare än gemene man) så kan det tänkas att datorn får lite mer umgängestid snart. Fast det vette sjuttsingen, har många att träffa nu också medan jag är hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar