söndag 3 mars 2013

Långpromenad

Att säga att vädret är ljuvligt idag är en klar underdrift. Jag bestämde mig för att variera min promenadväg lite för att få se något nytt, vilket resulterade i att jag var helt vilse hälften av tiden. På grund av detta blev det en aningen längre sträcka än jag hade tänkt mig, men det gjorde faktiskt inte så mycket för det var härligt i solen! Och dessutom har jag inte direkt ett fullspäckat schema. Kom hem och fixade american pancakes med bär, grädde och jordnötssmör till brunch till mig och C, och så har vi anmält honom till några sommarkurser nu också. Mitt enda måste nu under resten av dagen är att se över min planering för första lektionen imorgon så att jag har koll på allt. Sen ska jag bara njuta av att vara ledig. :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar