måndag 22 april 2013

Analyze This

Tjo. Imorgon ska jag förhoppningsvis göra något lite kul. Nämligen en kroppsanalys! De firar 10-årsjubileum på mitt gym i veckan, så just imorgon erbjuder de kroppsanalys och 15 min med en PT alldeles gratis. Fränt, tycker jag. Även om man kanske inte hinner få så mycket revolutionerande tips på bara en kvart. Jag tänker fråga hur jag ska träna för att bli Biffen med stort B innan sommaren. Haha. Och matcha mina Belgian Blue-lår med likadana armar. :p På riktigt är det smått sjukt vilka benmuskler jag har. Jag såg dem mycket tydligt under en mycket lång stund idag när jag premiärade med tightsen på ett pass på gymmet och tvingades umgås med min egen spegelbild i 45 min i sträck... Kanske läge att variera min träning med mer än att bara springa? Men samtidigt, nä. För att springa är så mycket roligare än allt annat.

I alla fall - tillbaka till morgondagen. Ska bli spännande och lite läskigt att höra hur man egentligen är sammansatt. Hoppas de testar typ kondition och sånt också, för där borde jag briljera. Armstyrkan är det väl lite sämre med kan jag gissa. Hehe. Jag antar att ni väntar med spänning på resultatet. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar