söndag 21 april 2013

Mera sol!

Mm-mm-mm. Ännu en sjukt fin dag! Tightsen är invigda, på promenad med Vanessa. Det blev en stunds solande nere vid älvstranden också, och det var otroligt härligt! Har fotat lite idag, och har insett att jag egentligen har tre olika kategorier på mina bilder: sol/natur, mat och katter. Hehe. Det är samma från idag, men jag ska faktiskt bespara er de senare två. Jag är inne i en otroligt inspirerad matlagningsperiod just nu, men alla är kanske inte lika exalterade som jag över mina menyer. :p Måste dock nämna att jag gjorde världens godaste "kvällsfika" ikväll - yoghurtglass. Enkelt var det också! Frysta hallon + turkisk yoghurt, och jag tog lite sötningsmedel också men det behövs säkert inte. Körde lite med mixerstaven, och vips! Mumsig och riktigt nyttig glass. Lovin' it.

Jag överskattade hur bekväm jag skulle känna mig, haha. Tycker kombon tights + löparskor ser komisk ut hur man än bär sig åt. Men man vänjer sig väl. Sköna är de i alla fall!


2 kommentarer:

  1. Jag har totalt stopp i huvudet vad gäller matlagning just nu, så om du känner att du behöver få utlopp för dina kulinariska kreationer kan du visa och berätta för mig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör jag så gärna! :) Fast jag är inspirerad av dig också. Mitt nästa projekt är att hitta på något kul med vitkål. Jag tänker mig en gratäng of sorts... som gärna får räcka till flera måltider. Jag håller dig uppdaterad. ;)

      Radera