onsdag 24 april 2013

Ranting

Jaha, då var framtiden lite oviss igen... min nyaste arbetsgivare är lite otålig att komma igång med upplärningen och tycker mina papper tar för lång tid att komma fram. Och det kan jag ju förstå, men det är inte mycket jag kan göra åt det. Vet inte riktigt hur det blir nu, har inte fått bekräftat att de gett upp hoppet om mig eller så men tanken är i alla fall väckt. Och så har jag såklart tusentals tankar och tvivel själv också. Vad vill jag?! Med mitt liv. Och just nu. Inte lätta frågor att svara på. Var in på platsbanken en sväng i alla fall, bara för att. Hittade bland annat ett jobb med vuxenutbildning som jag tror skulle kunna vara något för mig, om jag ska fundera på extrajobb till hösten och så. Men det löser ju inte sommarfrågan. Och tänk - ve och fasa - om jag inte ens skulle komma in på min utbildning? Och måste komma på något annat att syssla med, typ ett "riktigt" jobb. Och... Och varför börjar jag alla mina meningar med "och"? /end rant

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar