måndag 29 april 2013

&%#¤@$^*!

Men PISSOLLE! Radiotjänst ringde precis från blockerat nummer, och jag svarade för jag trodde det var något viktigt. Som tack för det får jag nu en räkning för 519 kr, för att jag har en datorjäkel med internetuppkoppling! Jag ser inte på tv, jag lyssnar inte på radio och jag har verkligen inte råd att kasta drygt 2000 kr om året rakt i sjön! MORRRRRRRRRRRRRRRR.

In related news så håller jag på att ladda ner en app som jag hoppas ska göra det den är tänkt att göra - nämligen blockera alla samtal från telefonförsäljare (och förhoppningsvis även annat patrask). Jag är så evigt less på att de ringer vareviga dag. Leave me the f*** alone!

I övrigt har jag haft en bra dag, men tyvärr är jag för sur just nu för att kunna tänka något annat än svarta tankar.

1 kommentar:

  1. Nu kan du ju faktiskt med gott samvete och som en god samhällsmedborgare koppla in TV:en.
    Kram pappa

    SvaraRadera