torsdag 11 april 2013

Gör om, gör rätt

Igår kväll satt jag uppe till efter midnatt och laddade upp foton från mitt och Cs bröllop samt från vår bröllopsresa. Hade tänkt att jag skulle göra det ett bra tag (det var för övrigt precis 1 år och 7 månader sedan bröllopet igår... haha), men att det blev just igår och precis vid läggdags berodde på att jag hade fått ett extraerbjudande och fick lite panik när jag insåg att sista dagen att använda sig av det var 10/4. Jag vet inte om de hade varit stenhårda på att neka rabatten om det gått förbi midnatt, men jag vågade inte chansa och drog en lättnadens suck när jag precis blev färdig innan klockan slog över till 00.00. ;) Nu blev det 102 bilder, varav 100 var gratis, plus tio förstoringar som också de var utan kostnad. Frakten var dyr, däremot, men totalt sett blev det ändå ett kap. Nu återstår bara att se hur många år dessa bilder ska ligga och skräpa i nån låda innan jag kommer mig för att göra ett album med dem. :p

Nu tror jag bestämt jag ska unna mig att titta på ett avsnitt till av Dollhouse. Jag kom ihåg den serien som hyfsat bra, men min minnesbild var uppenbarligen heltokig. Den är nothing short of genialisk! Genomtänkt, spännande, full av oväntade twists... I love it. Det finns tyvärr bara två säsonger med 13 avsnitt vardera, men även om det är frustrerande att underbart är kort så tycker jag att alla som inte har sett den borde göra det snarast. Och har ni redan sett den så kör en favorit i repris, vettja. Framför allt andra säsongen är guld... Det kommer minst sagt att kännas trist och tomt nu när jag har avverkat de två avsnitt jag fortfarande har kvar att se om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar